Regulamin świadczenie usług drogą elektroniczną
§ 1 [Informacje ogólne]
- Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) określa zasady korzystania z serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.immuniv.pl (dalej: Platforma).
- Korzystając z Platformy użytkownik akceptuje zasady Regulaminu, którego aktualna wersja znajduje się pod adresem www.immuniv.pl oraz polityki prywatności, która stanowi integralną część niniejszego Regulaminu pod adresem www.immuniv.pl.
- Właścicielem Platformy jest spółka IMMUNIV spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi przy ul. Gruszowej 1, 91-363 Łódź, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS:0000839221, posiadająca NIP: 9472002040 oraz REGON: 385963378 (dalej: „Dostawca”).
- Podmiotem świadczącym usługę jest Dostawca w ramach zarejestrowanego podmiotu leczniczego (dalej: Wykonawca).
- Użytkownikiem w rozumieniu Regulaminu jest każda osoba, odwiedzająca lub korzystająca z usług Platformy przez przeglądarkę internetową
- Pacjentem jest każda osoba, która korzysta bezpośrednio z Usług określonych poniżej (dalej:„Pacjent”).
- Przedmiotem działalności Dostawcy jest udostępnianie Użytkownikowi oferty oraz umożliwienie mu dokonania zakupu oraz rezerwacji świadczenia medycznego oferowanego przez Wykonawcę (dalej: „Usługa”).
- W rozumieniu Regulaminu przez Usługę należy rozumieć:
1) przeprowadzenie konsultacji medycznej, kwalifikującej do podania wlewów dożylnych;
2) podanie wlewów dożylnych;
3) przeprowadzenie innych procedur medycznych. - Sposób wykonania Usługi: usługa polega na podaniu wlewu dożylnego przez wykwalifikowany personel medyczny.
- Warunkiem korzystania z Platformy, w tym składania zamówień jest zapoznanie się z treścią Regulaminu, akceptacja jego treści oraz wypełnienie Oświadczenia opisanego poniżej. Akceptacja przez Użytkownika postanowień Regulaminu jest równoznaczna ze złożeniem przez Użytkownika oświadczenia, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem, zrozumiał jego treść oraz w pełni akceptuje jego postanowienia.
- Wykonanie Usługi wymaga akceptacji regulaminów obowiązujących u Wykonawcy. Regulaminy te są dostępne w siedzibie Wykonawcy lub na jego stronie internetowej.
§ 2 [Wymagania techniczne]
- Platforma wymaga odpowiednio skonfigurowanego komputera podłączonego do sieci Internet. Korzystanie z wybranych funkcjonalności platformy możliwe jest również przy użyciu kompatybilnych tabletów i smartfonów.
- Do prawidłowego korzystania ze wszystkich funkcjonalności serwisu, oprogramowanie i sprzęt Użytkownika muszą spełniać określone wymagania techniczne:
1) sprzęt Użytkownika powinien być odpowiednio skonfigurowany oraz podłączony do sieci Internet,
2) Użytkownik powinien posiadać zainstalowaną aktualną wersję przynajmniej jednej z wymienionych przeglądarek internetowych: Opera, Chrome, Safari lub Firefox.
§ 3 [Zawarcie umowy i realizacja]
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę̨.
- W celu złożenia zamówienia Użytkownik powinien wykonać co najmniej następujące czynności:
1) dodanie do koszyka Usługi;
2) wybór terminu (dzień oraz godzina) i lokalizacji;
3) uzupełnienie danych Pacjenta, niezbędnych w celu realizacji Usługi:
1. imię i nazwisko Pacjenta;
2. numer PESEL;
3. adres zamieszkania;
4. dane kontaktowe Pacjenta: numer telefonu, adres e-mail;
5. w przypadku kiedy Użytkownik nie jest jednocześnie Pacjentem:
a. imię i nazwisko Użytkownika;
b. adres e-mail i numeru telefonu Użytkownika;
4) uzupełnienie przez Pacjenta oświadczenia o braku przeciwskazań do wykonania Usługi opisanej w § 1 ust. 8 pkt. 2 Regulaminu (dalej: „Oświadczenie”);
5) wybór rodzaju płatności;
6) złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku: „Zamawiam i płacę”;
7) opłacenie usługi. - Opcjonalnie w momencie podejmowana działań opisanych w poprzednim ustępie w pkt. 3, Użytkownik może podać dane rozliczeniowe, tj.:
1) imię i nazwisko lub nazwę firmy;
2) adres rozliczeniowy;
3) NIP. - Opcjonalnie w momencie podejmowana działań opisanych w ustępie 2 w pkt. 3, Użytkownik może zaznaczyć opcję wystawienia faktury przez Dostawcę oraz wprowadzić dane potrzebne do jej wystawienia.
- Wysokość opłat za Usługi podana jest w ramach Platformy. Ceny Usług podane na stronie uwzględniają podatek VAT w wysokości wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa polskiego.
- Dostępną formą płatności, jest płatność on-line za pośrednictwem współpracującego dostawcy płatności on-line.
- W przypadku formy płatności on-line, płatność może zostać dokonana bezpośrednio po złożeniu zamówienia za pośrednictwem jednej z metod. Realizacja płatności następuje w tym wypadku zazwyczaj w ciągu kilku minut od jej rozpoczęcia.
- Informacje dotyczące wszystkich dostępnych form płatności dostępne są na stronie współpracującego dostawcy płatności pod adresem: https://tpay.com/dla-biznesu/metody- platnosci.
- Dokonanie płatności jest równoznaczne z zawarciem pomiędzy Użytkownikiem, a Dostawcą umowy w formie elektronicznej i zapewnienie w ramach Wykonawcy świadczenia wybranej Usługi (lub Usług) zgodnie z opisem Usługi na Platformie oraz postanowieniami Regulaminu.
- Po skutecznym dokonaniu płatności przez Użytkownika, potwierdzenie dokonania płatności będzie widoczne na Platformie w „Podsumowaniu transakcji” oraz wysłane na e-mail Użytkownika podany podczas dokonywania zamówienia.
- Potwierdzenie dokonania płatności zawiera:
1) dane Pacjenta i Użytkownika;
2) nazwę oraz ilość zakupionych Usług;
3) cenę jednostkową oraz cenę całkowitą zakupionych Usług;
4) lokalizację oraz termin wykonania Usługi. - Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących Dostawca zwolniony jest z obowiązku wystawiania faktur za dokonane zakupy na Platformie. Potwierdzeniem transakcji jest potwierdzenie dokonania płatności, opisane w powyższym punkcie, wysłane na konto e-mail Użytkownika.
- Powyższy zapis nie obowiązuje jednak, w przypadku dokonania przez Użytkownika czynności opisanej w §3 ust.3 Regulaminu. Faktura za dokonane zamówienie zostanie dostarczona na adres e-mail Użytkownika podany w zamówieniu.
- W przypadku Usługi opisanej w §1 ust. 8 pkt. 2 Regulaminu warunkiem koniecznym jej zrealizowania, jest uprzednie przeprowadzenie kwalifikacji medycznej Pacjenta (dalej:„Kwalifikacja”).
- Przez Kwalifikację Pacjenta należy rozumieć samodzielnie wypełnienie przez Pacjenta Ankiety medycznej (dalej: „Ankieta”) oraz przeprowadzenie konsultacji medycznej przez wykwalifikowany personel medyczny (dalej: „Konsultacja”).
- Ankietę Pacjent zobowiązany jest wypełnić zgodnie z prawdą. Link do Ankiety zostanie wysłany na adres e-mail Pacjenta podany w złożonym zamówieniu. Pacjent po kliknięciu w podany link, wypełnia formularz Ankiety online oraz wysyła go poprzez kliknięcie potwierdzenia na końcu Ankiety minimum 1 (słownie: jeden) dzień przez zaplanowanym terminem wykonania Usługi.
- Wypełnienie Ankiety jest obowiązkowe.
- Konsultacja może mieć charakter uproszczony lub rozszerzony.
- Uproszczoną Konsultacją będzie standardowa konsultacja medyczna, przeprowadzona w oparciu o złożone przez Pacjenta Oświadczenie, w którym Pacjent zaznaczył brak przeciwskazań do wykonania Usługi opisanej w §1 ust. 8 pkt 2 Regulaminu, oraz w oparciu o wypełnioną samodzielnie przez Pacjenta Ankietę. Koszt uproszczonej Konsultacji stanowi składową ceny zakupu zamówionych Usług.
- Rozszerzoną Konsultacją będzie pogłębiona konsultacja medyczna, przeprowadzona w sytuacji złożenia przez Pacjenta Oświadczenia, w którym zaznaczył on istnienie przeciwskazań do wykonania Usługi opisanej w §1 ust. 8 pkt 2 Regulaminu oraz w przypadku wskazania w Ankiecie występowania u Pacjenta dodatkowych obciążeń zdrowotnych, wzmagających pogłębionej analizy dokumentacji zdrowotnej Pacjenta. Koszt rozszerzonej Konsultacji jest dodatkowo płatny.
- W przypadku konieczności przeprowadzenia rozszerzonej Konsultacji, Pacjent zobowiązany jest dostarczyć wskazaną przez personel medyczny dokumentację medyczną.
- Konsultacja przeprowadzana jest w formie teleporady.
- Niewypełnienie Ankiety lub odmowa udziału w Konsultacji skutkować będą nieskuteczną Kwalifikacją Pacjenta oraz rozwiązaniem umowy. Zwrot kwoty płatności zostanie wykonany zgodnie z zapisami Regulaminu.
- Lekarz potwierdza brak przeciwskazań do wykonania Usługi opisanej w §1 ust. 8 pkt 2 Regulaminu przed jej wykonaniem.
- Lekarz uprawniony jest do kontaktu z Pacjentem poprzez numer telefonu podany w zamówieniu, w celu dokonania weryfikacji informacji podanych przez Pacjenta w Ankiecie. W przypadku stwierdzenia przesłanek, które wymagają pogłębionego wywiadu i analizy stanu Pacjenta, lekarz może podjąć decyzję o skierowaniu pacjenta na rozszerzoną Konsultację w formie teleporady lub wizyty bezpośredniej. Konsultacja rozszerzona jest dodatkowo płatna. Odmowa uczestniczenia w takiej Konsultacji skutkować będzie nieskuteczną Kwalifikacją Pacjenta oraz rozwiązaniem umowy. Zwrot kwoty płatności zostanie wykonany zgodnie z zapisami Regulaminu.
- Podczas realizacji zamówionej Usługi lub bezpośrednio po jej zrealizowaniu Pacjent ma możliwość zdecydować się na zrealizowanie dodatkowej Usługi określonej w §1 ust. 8 pkt. 2 Regulaminu. Warunkiem realizacji takiej dodatkowej Usługi jest istnienie braku przeciwwskazań oraz dostępnych stanowisk. O realizacji dodatkowej Usługi podczas realizowanej Usługi decyduje personel medyczny odpowiedzialny za wykonanie zamówionej Usługi.
- W przypadku braku przeciwwskazań do podania dodatkowej Usługi i dostępnego stanowiska, Pacjent dokonuje zakupu dodatkowej Usługi wyłącznie poprzez Platformę.
- Użytkownikowi przysługuje prawo do jednokrotnej zmiany terminu realizacji Usługi określonej w zamówieniu.
- Zmiana terminu wizyty jest tożsama z odstąpieniem od umowy i dokonaniem ponownego zakupu Usługi poprzez Platformę Dostawcy.
- Realizacja zamówionej Usługi, w tym: weryfikacja stanu Pacjenta, podanie kroplówki, oznaczenie podanych produktów w dokumentacji Pacjenta co do zasady dokonywana będzie przez pielęgniarkę lub ratownika medycznego.
§ 4 [Reklamacje]
- Reklamacja składana przez Użytkownika serwisu w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usług powinna zawierać:
1) imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby składającej reklamację,
2) e-mail Pacjenta, którego dotyczy reklamacja,
3) przedmiot reklamacji z uwzględnieniem okoliczności uzasadniających roszczenie,
4) podpis osoby składającej reklamację oraz datę. - Reklamacja powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną lub tradycyjną na adres korespondencyjny Dostawcy podany na stronie www.immuniv.pl.
- Odpowiedź zostanie udzielona w formie, w jakiej Dostawca otrzymał zgłoszenie, na adres podany w zgłoszeniu.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania pisemnego zgłoszenia.
- W sytuacji, w której do rozpatrzenia zgłoszenia niezbędne jest uzyskanie od Użytkownika dodatkowych wyjaśnień, termin na ustosunkowanie się do zgłoszenia ulega dodatkowo przedłużeniu o czas udzielania wyjaśnień przez Użytkownika.
§ 5 [Prawo do odstąpienia od Umowy]
- Użytkownik lub Pacjent mają możliwość dokonania anulowania zamówienia za pomocą naciśnięcia przycisku „Anuluj” widocznego w otrzymanym od Dostawcy mailu lub wiadomości sms z potwierdzeniem wizyty. Anulowanie terminu wizyty jest tożsame z odstąpieniem od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Dostawca zobowiązany jest do zwrotu środków zakupu, a w przypadku wystawienia faktury na zakup, także jej korekty.
- Użytkownik otrzyma zwrot środków na rachunek, z którego zamówienie zostało opłacone, a potwierdzenie anulowania zamówienia i korektę faktury na adres e-mail podany w zamówieniu.
- Brak stawienia się Pacjenta w podanym w zamówieniu terminie w lokalizacji realizacji Usługi jest tożsamy z odstąpieniem od umowy przez Użytkownika.
- Zwrot kosztów zamówienia zostanie zwrócony na konto Użytkownika w terminie 14 dni.
§ 6 [Prawo do odstąpienia od umowy w przypadku Konsumenta]
- Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie tylko do umów zawieranych z Konsumentami.
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Użytkownikowi będącemu Konsumentem w terminie 14 dni od zawarcia Umowy przysługuje prawo do odstąpienia od tej umowy bez podania przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu dostępnym pod adresem www.immuniv.pl lub w innej pisemnej formie.
- Konsumentowi zgodnie z art. 38 pkt. 13 ustawy, o której mowa w ust. 1, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrot kosztów zamówienia zostanie zwrócony na konto Użytkownika w terminie 14 dni.
***
Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 123 z dn. 13 grudnia 2018 r.) oraz innych ustaw i jest udostępniany Użytkownikom nieodpłatnie w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie za pośrednictwem Platformy.